این افزونه به شما قابلیت مدیریت اسناد اداری و شرکتی (Advanced Document Management) را ارائه می‌کند

۴۰٪ قیمت پایه پی‌گیر خریداری‌شده

مدیریت اسناد پیشرفته افزونه‌ای است که علاوه بر نگهداری و طبقه‌بندی اسناد و نامه‌های سازمانی، فرآیند تأیید تا نهایی‌شدن یک سند یا نامه را نیز مدیریت می‌کنید.

شما با این افزونه می‌توانید روال‌هایی برای تأیید نامه‌ها، مستندات یا گزارش‌های مجموعه‌ی خود تعریف کنید و پس از تهیه‌ی یک سند، روال تأیید آن طی شده و در نهایت نهایی می‌گردد. در طی این فرآیند، برای هر یک از کسانی که باید نامه را تأیید کنند از طریق رایانامه (email) پیام ارسال می‌شود تا وی در اسرع وقت به این سند رسیدگی کند. همچنین پس از نهایی شده سند، همه کسانی که در زنجیره‌ی تأیید این سند دخیل بوده‌اند، از نهایی شدن آن آگاهی می‌یابند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید روال‌های تأیید را یا سراسری تعریف کنید که در همه پروژه‌ها قابل اعمال باشند و یا به صورت اختصاصی فقط برای یک پروژه تعریف کنید. در این صورت این روال در پروژه‌های دیگر قابل دسترسی نیست.

قابلیت دیگر این افزونه امکان طبقه‌بندی اسناد از طریق ایجاد پوشه‌های متنوع است. بدین ترتیب شما خواهید توانست دسته‌های مختلف اسناد خود را با استفاده از پوشه‌ها طبقه‌بندی کنید و دسترسی‌های مختلفی را برای آن ایجاد کنید.

مدیریت نسخه‌ها (versioning): افزونه مدیریت اسناد پیشرفته، در کنار سایر امکانات، قابلیت مدیریت نسخه‌ها (versioning)  را نیز ارائه می‌کند. با این قابلیت، در هر بازبینی، شماره‌ی نسخه مستند تغییر می‌کند و بالا می‌رود که این شماره از دو بخش اصلی و فرعی تشکیل شده است. مثلا اگر شماره نسخه‌ی قبلی یک مستند 1.0 باشد، با اعمال تغییرات جزئی شماره آن به 1.1 و با اعمال تغییرات کلی شماره آن به 2.0 تغییر می‌یابد.

قفل اسناد: چنانچه افراد صاحب دسترسی به هر دلیل تشخیص دهند که یک سند نباید توسط سایر کاربران تغییر کند، می‌توانند آن را قفل کنند و از تغییرات توسط سایر کاربران جلوگیری به عمل آورند.

نکته‌ی دیگری که در خصوص این افزونه باید به آن اشاره کرد، این است که همانند خیلی از افزونه‌های دیگر پی‌گیر، این افزونه نیز قابلیت اضافه شدن به مساله‌ها و پروژه‌های پی‌گیر را دارد و شما می‌توانید به تفکیک و برای هر پروژه، مدیریت اسناد اختصاصی برای آن را داشته باشید و یا لینک اسناد خود را در هر مسئله وارد کنید.