یکی از راه‌کارهای مهم برای جلوگیری از پیشرفت اپیدمی‌، قرنطینه‌ی خانگی است. در اپیدمی جهانی اخیر کروناویروس، تعدادی از کشورها اقدام به قرنطینه‌ی خانگی شهرها کردند. در کشور ما نیز مسئولان بهداشت کشور، توصیه‌های اکیدی مبنی بر عدم خروج غیرضرور از منزل داشته‌اند. همچنین از مردم خواسته شده تا حد ممکن فعالیت‌های کاری خود را به صورت دورکاری انجام دهند.

با توجه به قابلیت‌هایی که اینترنت برای مردم ایجاد کرده، دورکاری از طریق پلتفرم‌های مختلف تحت وب قابل انجام است. نرم افزار مدیریت تیم و پروژه‌ی پی‌گیر به شرکت‌ها و سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که در شرایط سخت انتشار بیماری کرونا، از طریق نرم‌افزار کارهای افراد را تعریف کرده، افراد به صورت دورکاری وظایف خود را انجام دهند و به صورت آنلاین گزارش لحظه‌ای پیشرفت کار خود را در سامانه ثبت کنند.
با استفاده از این سامانه، ضمن کنترل بهره‌وری فعالیت‌های کارکنان، حضور فیزیکی به حداقل کاهش یافته و احتمال انتقال ویروس کمتر می‌شود.
شما می‌توانید حساب پی‌گیر را برای مجموعه خود به صورت رایگان فعال کنید.

از دیگر مزایای این سامانه آن است که سوابق کلیه‌ی فعالیت‌ها در سامانه نگهداری شده و بعداً قابل استناد است. همچنین امکان ثبت ساعات کاری و دریافت گزارش عملکرد کارکنان نیز وجود دارد. در کنار این بسیاری از افزونه‌های کاربردی دیگر وجود دارد که می‌توانید با توجه به نیاز کسب و کار خود آن را فعال سازد.
آشنایی با افزونه‌های کاربردی پی‌گیر