ما پی‌گیر را به عنوان نرم‌افزار مدیریت پروژه‌ای انعطاف پذیر تعریف کرده‌ایم؛ به‌طوری که حتی یک بخش غیر سودمند و اضافی در پی‌گیر وجود نداشته باشد و هرکس بر طبق نیاز‌هایش آن را شخصی‌سازی نیز بکند. پی‌گیر توسط صد‌ها شرکت در سراسر ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد و انتظارات مدیران پروژه‌های بزرگ و تیم‌های آنها را تقریبا در هر زمینه‌ای پاسخ می‌دهد. نرم‌افزار مدیریت پروژه پی‌گیر دارای یک رابط مبتنی بر ادراک بصری است که ارتباطات کارآمد را در تیم فراهم می‌سازد و مجموعه‌ای عالی از ویژگی‌هایی که پاسخگوی نیازهای همه‌ی مدیران(و اعضای) شرکت است را فراهم می‌سازد.

در این مطلب می‌خواهیم روی چگونگیِ استفاده‌ی شرکت‌ها و تیم‌های بازاریابی از نرم‌افزار پی‌گیر، ویژگی‌های پی‌گیر برای این تیم‌ها و دلیل استفاده‌ی آن‌ها از این سامانه متمرکز شویم.

 

پروژه / تیم

پی‌گیر را می توان به راحتی برای مدیریت کمپین بازاریابی استفاده کرد؛ هر پروژه‌ای که ایجاد می‌کنید، دارای یک تاریخ شروع و یک تاریخ پایان می‌باشد که دوره زمانی انجام پروژه شما را مشخص می‌کند. مراحل پروژه را می‌توان در ابتدا یا در وسط کار بر اساس اهداف مورد نظر خود تعیین کرد. با پی‌گیر می‌توانید اهداف پروژه خود را تنظیم کنید و آن‌ها را قبل از رسیدن موعد مقرر برآورده سازید. در هر پروژه می‌توان وظایف را با استراتژی کمپین هماهنگ کرد، حذف کرد یا مطابق با نیازها به صورت موقت متوقف کرد؛ بررسی روند پیشرفت کار لحظه‌ای، کلید موفقیت در این بخش است.

 

استراتژی ها ، ایده‌ها و منابع

هنگامی که ساختار پروژه شما ایجاد شد، زمان هم‌فکری تیمی (Brainstorming) در مورد انجام کارهای ضروری، انتخاب ابزارهای مورد نیاز و برگزیدن نحوه‌های فعالیت در و استفاده از شبکه‌های اجتماعی انتخابی است؛ پی‌گیر برای تسهیل این روند در کنار شماست. در هر پروژه بخش‌هایی برای بحث، گفتگو و هم‌فکری در دسترس ‌است که در آن، همه‌ی اعضای تیم می‌توانند در جهت افزایش تفکر خلاقانه پیشنهادات خود را ارائه دهند، ایده‌ها را بررسی کنند و به گفتگو بپردازند.

پی‌گیر به شما اجازه می‌دهد تا هر پروژه را به یک «لیست انجام کارهای مرتبط» (to-do list) پیوند دهید. می‌توانید هر چیزی که لازم است به خاطر بسپارید و کار هایی که باید انجام دهید را اضافه کنید و در همان جا، می‌توانید لینک‌های مهم، تصاویر، فیلم‌ها و هر مستند لازم برای کمپین خود را ذخیره کنید. همه‌ی اعضای تیم (با توجه به دسترسی آن‌ها) مجاز به اعلام نظر خود هستند. همکاری مفید هم سختی‌های خودش را دارد، پی‌گیر تا حد ممکن این روند را تسهیل می‌کند.
شما همیشه می‌توانید با همکاران‌تان ارتباط برقرار کنید، جلسات را با اصول اشتراک‌گذاری کار‌ها در پی‌گیر سازماندهی کنید و از پیشرفت‌های گروه مطلع باشد.

 

گزارش تیم و دستاورد‌ها

همه‌ی اطلاعات روند پیشرفت شما ذخیره می‌شود و به راحتی قابل خواندن و بررسی است تا بتوانید دستاورد‌های خود را تجزیه و تحلیل کنید تا فعالیت‌های آینده‌ی خود را بهبود ببخشید. کمپین‌ها (پروژه‌ها) در پی‌گیر می‌توانند ذخیره‌سازی شوند، بنابراین برای پروژه‌های بعدی می‌توانید از همان ساختار‌ها استفاده کنید و ادامه‌ی راه را بروید! پی‌گیر گزارشی کامل ارائه می‌دهد تا تنظیم و تغییر استراتژی های آینده‌ی شما آسان‌تر شود.

و آخرین ویژگی! شما می‌توانید تمام وقت‌های صرف‌شده روی هر پروژه‌ی خاص را ردیابی کنید، تا همیشه قادر به برآورد کردن هزینه‌های پروژه و کمپین خود باشید.

دسته‌ها: وبلاگ