صنعت دیجیتال سریعتر از همیشه در حال پیشرفت است. مشتریان و مصرف‌کنندگان خواسته‌های بیشتری دارند. ابزارهای سنتی مدیریت پروژه دیگر جواب‌گوی نیاز‌ها‌ی برآمده از پیشرفت‌های تکنولوژی نیستند. زمان‌بندی‌ها به‌روز نیستند، دسترسی به برنامه‌های لازم دشوار است، ریسک‌های هر پروژه تا زمانی که خیلی دیر شده باشد مشخص نیست و اعضای تیم وظایف‌شان را نمی‌دانند. همهٔ ما به‌نوعی با برخی از این مشکلات دست‌و‌پنجه نرم کرده ایم!

جای تعجب نیست که تنها ۲٫۵٪ از شرکت‌هایی که هنوز از ابزارهای قدیمی استفاده می‌کنند، پروژه‌های خود را با موفقیت به پایان می‌رسانند. اما ابزار‌های دیگری هم وجود دارد! یک سامانهٔ مدیریت پروژه پویا، که با پروژه‌ها مانند یک سازه‌ی در حال توسعه و زنده برخورد می‌کند. مدیریت پروژهٔ پویا به تیم‌ها جریان، روشی سازگار و ابزاری خود‌کار و پیش‌بینی‌کننده می‌بخشد. این روش، برنامه‌ها و پروژه‌های برنامه را به گونه‌ای طراحی می کند که باز‌نمایی از واقعیت باشند.

اگر فکر می کنید رضایت دادن به وضعیت موجودِ مدیریت پروژه‌ها یک ایدهٔ خوب (یا حداقل راحت‌ترین روش) است، دوباره فکر کنید! در اینجا یک مقایسه میان مدیریت سنتی و مدیریت پویا برای تفکر و تصمیم‌گیری بهتر قرار می‌دهیم. بی‌گمان روش بهتری وجود دارد.