سلمان محمدی‌پناه، مدیر محصول پی‌گیر

از ۳ سال پیش که جای خالی نرم‌افزارهای مدیریت پروژه را در کسب و کارهای نو خالی دیدیم، به فکر راه‌اندازی سامانه‌ای افتادیم که هم به راحتی در دسترس باشد و هم مطابق با نیازهای کاربران ایرانی و فارسی‌زبان.

برای این که چرخ را از ابتدا اختراع نکنیم و به با نگاه به سابقه‌ی کاربری موفقی که از نرم‌افزار ردماین پیش رویمان بود، پی‌گیر را بر اساس هستهٔ ردماین بنا کردیم. وقتی نسخه اول منتشر شد بازخوردهای خوبی گرفتیم و همین ما را مصمم کرد تا بر روی این محصول متمرکز شویم.

از همان اولین روزها که تقویم فارسی را برای آن آماده کردیم تا امروز، این دغدغه همواره با ما بوده است که پیوسته بر کارایی «پی‌گیر» بیفزایم. مسیر توسعهٔ پی‌گیر گاه کند و گاهی با سرعت بیشتر طی شد. از اواخر زمستان سال گذشته برنامهٔ توسعه را جدی‌تر تدوین کردیم و تیم پی‌گیر را توسعه دادیم. حالا تعداد همکاران من نسبت به تیم اولیه‌مان تقریبا ۵ برابر شده است.

اکنون نسخهٔ جدید پی‌گیر منتشر شده است. در این نسخه ما واسط کاربری را بسیار بهبود داده‌ایم و در قدم بعدی به سراغ اصلاح تجربهٔ کاربری و کاربردپذیری نرم‌افزار خواهیم رفت. در این نسخه افزونه‌هایی ارائه شده‌اند که نیاز به آن‌ها را بارها از سوی شما دریافت کرده بودیم. افزونه‌هایی مانند:

  • سامانه اطلاع‌رسانی پیامکی
  • سامانه ارتباط ایمیلی
  • مدیریت حضور و غیاب
  • مدیریت اسناد
  • ارتباط با پیام‌رسان تلگرام

ما می‌دانیم که هنوز راه زیادی تا رسیدن به محصولی ایده‌آل و بی‌نقص پیش رو داریم. برای همین از شما می‌خواهم راهنمایی‌ها و نظرات‌تان را از ما دریغ نکنید. پیام‌تان را از تلگرام، گفتگوی آنلاین وبسایت، ایمیل یا با تماس تلفنی برای ما بفرستید.
در ضمن از این به بعد مطالب خوبی را می‌توانید در وبلاگ پی‌گیر پیدا کنید.

با شما می‌مانیم …